S-a lansat oficial Redwine, agentie independenta de strategie si design de brand ce se va dedica atat proiectelor de branding corporate cat si celor de produse sau servicii.

Infiintata in cursul anului 2007, agentia are sediul in Bucuresti si isi ofera serviciile clientilor din Romania dar si din strainatate.

Agentia isi stabileste ca obiectiv principal, pentru toate proiectele in care va fi implicata, sa fie ambitioasa pentru clienii sai si sa-i ajute in provocarea lor de a crea branduri valoroase si durabile, care sa castige increderea si loialitatea consumatorilor.

Redwine porneste la drum cu o echipa de profesionisti care au castigat experienta anterioara valoroasa in proiecte de branding si comunicare, in diverse categorii, lucrand pentru clienti cu notorietate, cum ar fi Nestle, P&G, Philip Morris, Ursus Breweries, Rauch, Snack Attack, Orkla Foods, Abn-Amro, Credit Europe Bank (Finansbank), West Park Residential, Impact Developer & Contractor, RFI Romania, Club Bamboo, Berlin - Chemie si Curiero.

Principalele servicii furnizate de agentie sunt audit de brand, strategie de brand, naming si identitate verbala, design de brand, management si comunicare de brand.

Iulian Dumitru, Managing Partner, explica abordarea agentiei: „Intr-un context atat de competitiv, este daunator ca un brand sa nu fie indraznet, de aceea modul nostru de lucru implica cautarea de insight-uri de consumator puternice si autentice, cucerirea de teritorii de pozitionare noi si curajoase sau dezvoltarea de executii creative de exceptie.”

“Vom crea branduri bazate pe idei adevarate, puternice si creative care implica consumatorii, motiveaza angajatii si aduc valoare actionarilor”, completeaza Veronica Oancea, Partener si Client Service Coordinator.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri