S-a lansat oficial Redwine, agentie independenta de strategie si design de brand ce se va dedica atat proiectelor de branding corporate cat si celor de produse sau servicii.

Infiintata in cursul anului 2007, agentia are sediul in Bucuresti si isi ofera serviciile clientilor din Romania dar si din strainatate.

Agentia isi stabileste ca obiectiv principal, pentru toate proiectele in care va fi implicata, sa fie ambitioasa pentru clienii sai si sa-i ajute in provocarea lor de a crea branduri valoroase si durabile, care sa castige increderea si loialitatea consumatorilor.

Redwine porneste la drum cu o echipa de profesionisti care au castigat experienta anterioara valoroasa in proiecte de branding si comunicare, in diverse categorii, lucrand pentru clienti cu notorietate, cum ar fi Nestle, P&G, Philip Morris, Ursus Breweries, Rauch, Snack Attack, Orkla Foods, Abn-Amro, Credit Europe Bank (Finansbank), West Park Residential, Impact Developer & Contractor, RFI Romania, Club Bamboo, Berlin - Chemie si Curiero.

Principalele servicii furnizate de agentie sunt audit de brand, strategie de brand, naming si identitate verbala, design de brand, management si comunicare de brand.

Iulian Dumitru, Managing Partner, explica abordarea agentiei: „Intr-un context atat de competitiv, este daunator ca un brand sa nu fie indraznet, de aceea modul nostru de lucru implica cautarea de insight-uri de consumator puternice si autentice, cucerirea de teritorii de pozitionare noi si curajoase sau dezvoltarea de executii creative de exceptie.”

“Vom crea branduri bazate pe idei adevarate, puternice si creative care implica consumatorii, motiveaza angajatii si aduc valoare actionarilor”, completeaza Veronica Oancea, Partener si Client Service Coordinator.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Povestea din spatele campaniei ROM Autentic, #SuntemCuVoiOriundeAtiFi
Setari Cookie-uri