Investitiile in publicitate din ziarele gratuite romanesti vor depasi 8,5 milioane de euro rate card, in 2008. Publisherii din domeniu isi propun sa creasca tirajele si sa se extinda in orasele mari din tara. Un cotidian gratuit poate fi o afacere buna, in conditiile in care costurile de lansare sunt mai mici decat la un ziar platit, iar investitia se recupereaza in aproximativ trei ani.

Timp de aproape doi ani, Compact a fost singurul ziar gratuit din Bucuresti. In februarie 2007, cotidianul Curentul, care in 2006 reusea sa vanda doar 4000 de copii pe editie, s-a reconvertit intr-un gratuit. Tot atunci si-a schimbat si formatul, din broadsheet in compact.

“La sfarsitul lui 2006 cand am luat decizia sa distribuim ziarul Curentul gratuit, cifrele de difuzare ale cotidianelor din Romania scazusera fata de ianuarie 2005 foarte mult. Majoritatea dintre aceste cotidiene au inceput sa ofere ziarul cu CD sau carti, noi am ales sa oferim ziarul gratuit, la chioscurile de ziare din toata tara”, a spus Iulia Neleanu, redactor-sef Curentul.

Cititi mai mult in M&AD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
(P) Revista Nunta a sarbatorit 18 editii la Wedding Fashion Philosophy