Cu reclama Open Box pentru laxativul Dulcolax (client Boehringer Ingelheim Portugalia), agentia Red Cell din Portugalia a participat in acest an la festivalul international de la Cannes.

Asemanarea dintre cele doua lucrari este naucitoare: acelasi concept si o executie aproape identica. Situatia este inedita: doua agentii de publicitate aflate la mii de kilometri distanta si fara sa aiba habar una de cealalta, acelasi client, acelasi brand, realizeaza printuri foarte asemanatoare. Cine sa fie autorul conceptului? Sa le fi dat Boehringer Ingelheim conceptul si cele doua agentii sa le execute si, culmea!, sa le inscrie fiecare in festivaluri diferite ca lucrari originale, Dan Moldovan, Creative Director la Propaganda, afirma categoric: Printul Unlock pentru Dulcolax este creatia originala a agentiei Propaganda. Propunerea pentru printul Unlock a fost facuta clientului la sfarsitul lui decembrie 2004. Aceasta a fost aprobata in ianuarie 2005 de catre biroul de la Viena al companiei Boehringer Ingelheim ce coordoneaza activitatea din Europa Centrala si de Est. Printul a aparut in presa noastra la sfarsitul lunii aprilie.

O fi luat Boehringer Ingelheim ideea romanilor si le-a dat-o portughezilor de la Red Cell? Raspuns negativ: intre Boehringer Viena si Boehringer Portugalia nu exista nici un fel de relatie de lucru. Printul portughezilor a fost propus in aprilie.

Peter Markotan, seful reprezentantei Boehringer Ingelheim in Romania, ne-a declarat: Dupa ce i-am contactat pe colegii nostri din Portugalia, a fost foarte interesant pentru noi sa aflam ca ei au realizat, aproape in aceeasi perioada, un print aproape identic pentru Dulcolax cu o alta agentie. Aceasta situatie confirma faptul ca, uneori, ideile in publicitate circula independent de vointa creatorilor mai ceva ca Dulcolaxul prin intestinele pacientilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri