Noile canale de promovare lansate de Vodafone Romania sunt Push MMS, bannere in Vodafone live!, notificari pentru utilizatorii cartelei Vodafone si serviciile sponsorizate "Suna-ma!" si "Transfera credit". Portofoliul AdPlus include de asemenea, canale de promovare in categoriile Internet prin vodafone.ro si youthsms.ro si Direst Mailing prin inserturile in factura.
Potrivit reprezentantilor Vodafone, lansarea acestor servicii reprezinta doar un nou segment de activitate si nu transformarea companiei intr-un "vanzator" de publicitate. "Ne mentinem profillul de operator de telefonie mobila, nu vrem sa concuram cu agentiile de media si publicitate" au declarat reprezentantii Vodafone Romania.
Atfel, prin noile servicii, agentiile de publicitate si clientii-companii isi pot directiona mesajele catre un public potential de peste 9,5 milioane de utilizatori. Mai mult, Vodafone Romania vrea dublarea numarului de clienti companii care vor folosi acest serviciu, in cateva luni de la lansare.
Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc. care deservea la 30 septembrie 280 de milioane de clienti. Vodafone are in prezent divizii in 27 de tari, pe cinci continente, si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: