Vodafone Romania a investit intre 100.000 si 500.000 euro in lansarea unor noi canale de promovare in cadrul serviciului de mobile advertising AdPlus, a declarat reprezentanta companiei, Stephanie Jackson.
"Investitia pentru implementarea si dezvoltarea noilor canale de promovare a fost cuprinsa intre 100.000-500.000 euro. Pe termen scurt veniturile generate de aceste servicii noi vor fi mici, dar cred ca dupa un an de zile vom incepe sa obtinem profit", a declarat senior director Online and Internet Services, Vodafone Romania, Stephanie Jackson, citat de NewsIn.

Noile canale de promovare lansate de Vodafone Romania sunt Push MMS, bannere in Vodafone live!, notificari pentru utilizatorii cartelei Vodafone si serviciile sponsorizate "Suna-ma!" si "Transfera credit". Portofoliul AdPlus include de asemenea, canale de promovare in categoriile Internet prin vodafone.ro si youthsms.ro si Direst Mailing prin inserturile in factura.

Potrivit reprezentantilor Vodafone, lansarea acestor servicii reprezinta doar un nou segment de activitate si nu transformarea companiei intr-un "vanzator" de publicitate. "Ne mentinem profillul de operator de telefonie mobila, nu vrem sa concuram cu agentiile de media si publicitate" au declarat reprezentantii Vodafone Romania.

Atfel, prin noile servicii, agentiile de publicitate si clientii-companii isi pot directiona mesajele catre un public potential de peste 9,5 milioane de utilizatori. Mai mult, Vodafone Romania vrea dublarea numarului de clienti companii care vor folosi acest serviciu, in cateva luni de la lansare.

Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc. care deservea la 30 septembrie 280 de milioane de clienti. Vodafone are in prezent divizii in 27 de tari, pe cinci continente, si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri