Nascut la 10 iulie 1949, Mihail Vartosu a fondat Grey Bucuresti, care se va situa de-a lungul timpului si sub conducerea sa in Top 5 agentii de advertising din Romania.
De asemenea, Vartosu a contribuit la infiintarea si dezvoltarea Grey Sofia, Grey Chisinau si Grey Belgrade si in anul 1998 a devenit director executiv regional al Grey Worlwide pentru Balcani.
In 2007 a parasit toate functiile executive si s-a consacrat consultantei in management, marketing si comunicare, iar in prezent activeaza ca Presedinte de Onoare al IAA-Filiala Romania si ca invitat permanent al ARMA, in calitatea sa de autor al Scolii de Media.
Festivalul Effie l-a avut ca presedinte al juriului, in 2008, pe Thomas Moradpour, Europe CSD (Carbonated Soft Drinks) Marketing Director PepsiCo International.
Effie 2009 va continua traditia inceputa in anii anteriori, organizand seminarul “How to win an Effie” si competitia pentru crearea campaniei de comunicare a Effie 2009, la care vor fi invitati sa participe toti membrii industriei de advertising.
EFFIE este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al treilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.
Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente, bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare.
Pe scurt, datele Effie 2009:
Perioada de inscrieri: 10 martie – 10 mai 2009
Jurizare: 26 – 27 mai 2009
Awarding Gala: 28 mai 2009
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: