Bogdan Prajisteanu, director general Mediaedge:cia Romania, estimeaza o scadere de cel mult 20% a pietei de media anul acesta, in conditiile in care in lunile martie-aprilie-mai investitiile media ar putea depasi nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut.
“La sfarsitul ultimei luni a primului trimestru exista certitudinea ca investitiile in publicitate sunt mult, mult mai atent gandite. Si fiecare euro investit trebuie sa se intoarca neaparat intr-un rezultat de vanzari. Nu mai exista acea stare de relaxare, hai sa investim putin in brand, hai sa vedem daca consumatorul reactioneaza, hai sa incercam. Azi este: hai sa reusim sa generam solutia care sa vanda”, explica Prajisteanu.

La nivel de media planning, asta se reflecta prin recomandarea aproape exclusiva a mediilor masurabile, ceea ce ar exclude din start outdoor-ul si presa neauditata de BRAT.

Cititi in suplimentul Wall-Street de media si advertising, care sunt factorii ce vor genera o crestere de peste 40% a cifrei de afaceri Mediaedge:cia, in 2009.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri