Bogdan Prajisteanu, director general Mediaedge:cia Romania, estimeaza o scadere de cel mult 20% a pietei de media anul acesta, in conditiile in care in lunile martie-aprilie-mai investitiile media ar putea depasi nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut.
“La sfarsitul ultimei luni a primului trimestru exista certitudinea ca investitiile in publicitate sunt mult, mult mai atent gandite. Si fiecare euro investit trebuie sa se intoarca neaparat intr-un rezultat de vanzari. Nu mai exista acea stare de relaxare, hai sa investim putin in brand, hai sa vedem daca consumatorul reactioneaza, hai sa incercam. Azi este: hai sa reusim sa generam solutia care sa vanda”, explica Prajisteanu.

La nivel de media planning, asta se reflecta prin recomandarea aproape exclusiva a mediilor masurabile, ceea ce ar exclude din start outdoor-ul si presa neauditata de BRAT.

Cititi in suplimentul Wall-Street de media si advertising, care sunt factorii ce vor genera o crestere de peste 40% a cifrei de afaceri Mediaedge:cia, in 2009.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Setari Cookie-uri