Grupul The New York Times, publisher-ul cotidianului cu acelasi nume, a afisat pentru cel de-al treilea trimestru pierderi de 35,6 milioane de dolari, in timp ce veniturile din publicitate au scazut cu 27%, anunta brandrepublic.com.

Veniturile companiei au scazut cu 17%, pana la 570,6 mil. dolari, depasind estimarile analistilor care asteptau un nivel al afacerilor de 561,6 milioane dolari.

“Rezultatele inregistrate in cel de-al treilea trimestru reflecta beneficiile masurilor agresive luate in ultimul timp pentru repozitionarea business-ului nostru in peisajul mediu viitor”, declara Janet Robinson, presedinte si CEO New York Times.

Potrivit acesteia, sansele de revenire a industriei de publicitate in ultimul trimestru al acestui an sunt limitate, insa a afirmat ca New York Times vede semne de imbunatatire a economiei si a discutiilor cu publicitarii.

New York Times a anuntat ca va concedia 100 de redactori pana la sfarsitul acestui an, ceea ce reprezinta o reducere cu 8% a personalului editorial.

Infiintat in anul 1851, The New York Time este distribuit international, fiind detinut de The New York Times Media Group, care are in portofoliu alte 15 publicatii. Ziarul a obtinut pana in prezent 98 de premii Pulitzer si a avut un tiraj de aproape un milion de exemplare in anul 2007.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si