Hraben Suknaic, regional manager Adriatics&Bulgaria si Croatia Google, a declarat ca ideea deschiderii unui birou Google in Romania nu a fost abandonata, insa nu va fi pusa in practica in viitorul imediat apropiat.

Prezent in cadrul celei de-a patra editii RoNewMedia, Hraben Suknaic a precizat ca Romania reprezinta o piata importanta pentru Google datorita potentialului de dezvoltare si a succesului inregistrat de produsele deja existente pe plan local.

”Am investit in Romania in ultimii ani, vom continua sa investim, vom lansa noi produse pe piata locala in viitorul apropiat, nu am abandonat ideea deschiderea unui birou aici. Nu vom face acest pas foarte repede insa piata o cere si ne gandim serios la aceasta posibilitate”, spune Suknaic (foto).

De asemenea, acesta a subliniat importanta unei activitati sustinute in mediul online in vederea dezvoltarii acestui mediu. ”Toti jucatorii trebuie sa constientizeze importanta online-ului, un mediu mai actual ca niciodata. Toti trebuie sa ne unim fortele pentru a dezvolta mediul online acum si nu peste cativa ani”.

La randul sau, Amelia Cretu, agency relationship manager Google AdWords Romania, afirma ca abia acum ”agentiile din Romania au inceput sa gandeasca in termeni de performanta”. ”Sunt convinsa ca trebuie sa gasim un mod de a incuraja agentiile sa promoveze marketingul de performance, de eficienta”, adauga Cretu.

Cititi un interviu acordat de Amelia Cretu pentru Wall-Street.ro
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri