Dupa cinci ani in cadrul GMP Advertising, dintre care un an si jumatate ca head of strategy, Teodor Cucu paraseste agentia pentru pozitia de director de creatie si strategie al agentiei Frank.
La GMP, Cucu a coordonat strategia de comunicare si proiectele de cercetare pentru conturi precum Timisoreana (Ursus Breweries/ SAB Miller), Unilever, Millennium Bank, Apa Nova, Boom, SECS, Pfizer, Fundatia Sensiblu si altele. Proiectele in care a fost implicat au castigat premii sau nominalizari la festivalurile industriei de publicitate.

“Echipa Frank se intareste prin numirea lui Theo, pe care ne bucuram sa il avem alaturi de noi. Suntem convinsi ca atat clientii actuali cat si cei potentiali vor avea numai de castigat prin contributia si viziunea lui Theo, care vine cu o experienta valoroasa si de succes in industrie”, a declarat Niki Riegler, Partener Frank.

Cucu si-a inceput cariera in grupul Ringier si a continuat la MediaPro, unde a detinut diverse pozitii in cadrul posturilor ProFM si Acasa TV. A trecut in publicitate, iar printre campaniile la care a contribuit de-a lungul timpului se numara cele pentru Timisoreana (castigatoare a Grand & Gold Effie 2008, Bronze Effie 2009), “Puiul gatit nu face rau” pentru UCPR (Gold Effie 2007), Papucii Coccolino (Gold Effie 2008), “De ce iubim Bucurestiul” pentru Apa Nova (Gold Sabre Award) si lansarea Millennium Bank in Romania (Gold & Bronze Effie 2008).

Frank Group este o agentie independenta, cu origini elene, care ofera servicii de comunicare strategica, branding, comunicare online (prin divizia dedicata Frank Digital), evenimente, promotii si retail marketing (prin MSPS) si relatii publice. Portofoliul de clienti ai grupului includ marci precum Skoda, Romtelecom, Sprider Stores, Asirom, Miele, Olympus, Singer, Schenker, Mothercare.

Citeste si: Care sunt noile planuri ale Strategiei din GMP

Business de publicitate lansat in pragul crizei, profitabil dupa primul an


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri