Incepand din luna februarie, regia de vanzari de publicitate Splendid Media gestioneaza spatiul de publicitate al Romtelecom.
In urma unui proces de selectie organizat de Romtelecom, Splendid Media a fost desemnata castigatoare pentru administrarea urmatoarelor tipuri de spatii publicitare detinute de operatorul telecom: televiziune (prin postarea de bannere si materiale video pe canalul propriu Dolce TV si pe interfata Dolce Interactiv), outdoor (prin cabinele telefonice si imobilele Romtelecom), internet (prin intermediul website-urilor detinute de companie, externe si interne), indoor (in magazinele Romtelecom), si new media.

"Suntem bucurosi de alegerea facuta de Romtelecom, atat pentru posibilitatea pe care o avem de a ne consolida portofoliul in zona mediilor conventionale, dar mai ales in zona de new media, lucru pe care am pus accent in ultima perioada”, a declarat Radu Budes, Managing Partner, Splendid Media.

”Am invitat la aceasta licitatie patru dintre cele mai importante regii de media care puteau raspunde cerintelor noastre si livra un plan bine inchegat de administrare a mediilor de care dispune compania. Consideram ca am ales cea mai coerenta si avantajoasa oferta pentru companie”, a declarat Alina Petri, General Manager Portal Division, Romtelecom S.A.

Splendid Media este o regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing. Pe langa produsele Romtelecom, portofoliul sau include in acest moment sase canale TV (TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Info, TVR International, TVR Cultural), reteaua nationala de ghiduri gratuite „Zile si Nopti”, doua publicatii lunare (Sunete, Auto Expert), retelele indoor: Oops Media, Monopoly Media, Salon Style Media si Clinik Media, publicitate indoor in reteaua nationala de aeroporturi, ecrane TV outdoor, peste 70 de site-uri administrate si divizia de mobile advertising pentru Vodafone Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri