“Echipa de PR a venit cu o propunere care a dovedit o buna intelegere a industriei de profil, precum si a nevoilor pe care consumatorii le au astazi, propunerile tinand cont de aceste realitati, dar si de schimbarea peisajului media din ultima perioada”, a declarat Cristian Calin (foto), corporate PR manager Agricola Bacau.
Echipa Rogalski-Grigoriu a lucrat intre anii 2005 si 2007 pentru Agricola Bacau, realizand una din cele mai apreciate campanii de crisis communications din Romania – Biosecurizat, care a fost premiata la Romanian PR Award si Aur la SABRE.
In anul 2009 Agricola Bacau a inregistrat o crestere de 23% a vanzarilor de carne de pui fata de anul anterior. Cumulat, in 2009 Agricola Bacau a avut o cota de piata de 11%, in crestere cu 2% fata de 2008.
Agricola Bacau este prezenta pe piata romaneasca incepand cu anul 1992. Portofoliul companiei include produse din carne de pasare, semipreparate si produse pre-gatite, preparate fierte si afumate, salamuri crude uscate si oua.
Grupul de firme Agricola Bacau include companiile Agricola International, Aicbac (cresterea vacilor de lapte), Suinprod (reproducerea si ingrasarea porcilor), Conagra (fabrica de preparate din carne fierte-afumate), Salbac Dry Salami (fabrica de salamuri crud-uscate), Europrod (fabrica de semipreparate si produse pre-gatite din carne), Comcereal (achizitia de cereale), Avicola Lumina Constanta (cresterea gainilor pentru oua consum si comercializarea oualor).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: