Media Direction, agentia de media a grupului BBDO Romania, isi extinde portofoliul cu un nou client, compania ungara Univer, producatoare de maioneza, mustar si ketchup.
Agentia a fost desemnata castigatoare in urma pitchului organizat de Univer in luna februarie 2010. Media Direction va oferi pentru noul sau client toate serviciile de media, incluzand: planning, media buying, strategie si research pentru toate produsele Univer.

Univer este o companie din Ungaria, producatoare de maioneza, mustar, ketchup si pasta paprika, inregistrand cresteri de vanzari in Romania, pe o perioada de mai bine de 10 ani. Univer e reprezentata in Romania printr-o echipa de vanzari si distributie.

“Univer a apreciat claritatea argumentatiei strategice, structura coerenta si oferta financiara a agentiei castigatoare”, a spus Attila Avramucz, Regional Marketing Director, Univer Product, Ungaria.

Printre clientii Media Direction se mai numara Pepsi International, Wrigley Romania, MARS Romania, Berlin Chemie, Generali Asigurari, Bancpost.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Un tanar absolvent castiga 2.000/lei in audit. Salariul se dubleaza