Agregatorul de stiri Google News atrage mai mult trafic decat orice alta sursa online de stiri, insa utilizatorii care urmaresc stirile prin intermediul Facebook sunt mai predispusi sa revina pe site-urile publisherilor, scrie TG Daily.

Potrivit unui raport recent al companiei de cercetare Hitwise, 67% dintre utilizatorii care acceseaza un site al unui ziar prin intermediul Google News revin la aceasta adresa in timpul aceleiasi saptamani. Aceasta rata de revenire a fost eclipsata de reteaua sociala Facebook, care furnizeaza o rata de vizitare de 78%.

De asemenea, utilizatorii de site-uri de difuzare a continutului media (televiziuni) au reprezentat o rata de revenire de 77% pentru Facebook, comparativ cu 64% pentru Google News.

"Rezultatele acestui studiu consolideaza valoarea pe termen lung pentru organizatiile media de a colabora cu platforme precum Google News si Facebook", a declarat Heather Hopkins, analist Hitwise.

Aceste date confirma o noua victorie a retelei sociale Facebook, dupa ce la inceputul acestei luni a fost timp de o saptamana cel mai vizitat site din Statele Unite, depasind rivalul Google. In prezent, Facebook are 400 milioane de utilizatori activi, jumatate dintre acestia conectandu-se zilnic la retea.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cati bani au cheltuit pe Facebook candidatii la prezidentiale