Degeaba un produs este promovat foarte bine la televizor, de exemplu, daca el in magazin nu este bine pozitionat pe raft si cumparatorul nu il vede sau vanzatorul habar nu are sa ofere detalii despre el, a explicat Cristian Iosub, Deputy Managing Director la 141. Comunicarea la punctul de vanzare este o noua abordare a publicitatii si nu trebuie inteleasa doar ca un simplu sampling. In Occident este folosita din ce in ce mai mult in detrimentul publicitatii asa - zise traditionale si inghite o mare parte a bugetului de publicitate al unei companii, mai spune Iosub. Acest canal de publicitate poate fi folosit concomitent cu cele obisnuite sau poate fi o forma substitutiva de promovare a produsului.
Potrivit specialistilor in publicitate, noul concept este acel instrument performant de publicitate care ajuta o companie sa inregistreze vanzari mai mari si face ca un brand sa fie cunoscut. Magazinul, implicand patronul si vanzatorii, reprezinta o entitate al carei rol este de fapt mult mai important. Pana in prezent acest lucru nu a fost sesizat. De aceea, companiile de publicitate vor trebui sa isi schimbe modul de abordare. Orice magazin vrea sa aiba profit cat mai mare. Pentru aceasta el trebuie sa vanda cat mai mult. O reclama nu este o garantie a vanzarilor, dar patronul magazinului trebuie sa inteleaga de ce merita sa puna acel produs pe raft si mai ales sa il scoata in fata, a mai spus Cristofor Iosub. Doru Rusanescu, a fost ales primul Trade Marketing Manager 141 din Romania, dupa ce timp de patru ani a ocupat la Coca-Cola HBC Romania functia de Group Product Coordinator si ulterior cea de Horeca Manager.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: