Publisherul american Washington Post vrea sa vanda revista Newsweek ca urmare a scaderii tirajului din print din cauza migrarii cititorilor catre competitorii online, scrie BusinessWeek.

Revista a intrat pe pierderi inca din 2007 si va continua aceasta tendinta si in 2010, a anuntat publisherul Washington Post.

Tirajul unor reviste de interes general ca Newsweek si Time a scazut dupa ce un numar tot mai mare de cititori acceseaza stirile pe internet, unde articolele sunt actualizate mai des. In urma cu un an Newsweek a reconstruit revista si a garantat companiilor de publicitate o crestere a numarului de cititori.

Washington Post nu are un termen limita pentru incheierea unei posibile vanzari sau un pret stabilit, a declarat un purtator de cuvant al publisherului citat de BusinessWeek. De asemenea, acest a adaugat ca Washington Post nu i-a in considerare vanzarea altor active.

"In pofida eforturilor depuse de conducerea si personalul Newsweek, ne asteptam la pierderi si in 2010. Newsweek este o revista si un site important, iar in actualul climat economic are nevoie de o noua sustinere", a declarat Donald Graham, directorul executiv al Washington Post.

Divizia de reviste a Washington Post a raportat pierderi operationale in 2009 de 29,3 milioane dolari dupa ce veniturile au scazut cu 27% la 184,2 milioane dolari. De asemenea, compania a facut disponibilizari dupa ce tirajul Newsweek a scazut de la 2,6 milioane la 1,5 milioane unitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri