Costul unei secunde de publicitate in timpul decernarii premiilor Oscar a fost de circa 56.000 de dolari.

Industria filmului reprezinta o adevarata fabrica de bani: 30 de secunde de emisie in noaptea decernarii premiilor Oscar au adus postului de televiziune ABC 1,7 milioane dolari per spot, valoarea intregii transmisiuni ridicandu-se la 80 milioane dolari, conform XinHuanNet.com.

Spre comparatie, evenimentul Super Bowl, transmis de reteaua Fox, a generat venituri din publicitate de 200 milioane de dolari.

"Discursul regelui/ The King's Speech" de Tom Hooper a fost recompensat cu premiul Oscar pentru cel mai bun film la cea de-a 83-a gala de decernare a premiilor Academiei de film americane, duminica, la Los Angeles.

Vezi aici lista completa a castigatorilor Premiilor Oscar 2011.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Publicitatea online în vreme de incertitudine
Setari Cookie-uri