GroupM Romania, unul dintre principalii jucatori in managementul investitiilor in media (RECMA 2012), l-a recrutat pe Alex Visa incepand cu luna iulie, acesta ocupand pozitia de interaction director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM Romania, care ofera servicii de cercetare, comert, tehnologie si dezvoltare in domeniul digital.

In noua pozitie, Alex Visa va coordona operatiunile de digital derulate de agentiile GroupM in Romania pe 3 directii strategice: dezvoltarea GroupM Interaction (GMI), optimizarea conditiilor de buying pentru clientii GroupM, precum si implementarea in Romania a produselor si tehnologiilor dezvoltate de GroupM pe pietele mature.

„M-au convins viziunea si abordarea avangardista pe care cel mai mare grup global de media le impartaseste la nivel european si international pentru tot ceea ce inseamna digital”, declara Alex Visa.

In varsta de 38 de ani, Alex Visa este un veteran al pietei de media & advertising pe care activeaza inca din 1998. Experienta sa in domeniul digital incepe din anul 2001, care a reprezentat momentul de inceput al dezvoltarii domeniului digital in Romania. In perioada 2003 – 2008, Visa a preferat sa acumuleze experienta relevanta in domeniu lucrand pe o piata de online matura, cea din Canada, din pozitia de country project manager. In 2008 revine in Romania unde isi formeaza propria agentie de publicitate, HyperActive. Alex Visa are un portofoliu de clienti importanti precum Orange, Vodafone, Rogers AT&T, Expedia, Club-Med, American Express, ING Bank, GM, Renault-Nissan, BMW, Ferrero, UPC, Nestle.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Andra Olar-Caragea este noul CEO al firmei de insolventa CITR
Setari Cookie-uri