Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT din Romania, a vandut 25.000 de produse vandute pana la orele 10, cele mai cautate categorii de produse au fost tabletele, televizoarele smart si ultrabook-urile, pentru care Flanco s-a si pregatit cu stocuri de trei ori mai mari fata de anul trecut. In primele patru ore de la deschidere, reteaua de 82 de magazine a companiei a vandut 3.600 de tablete, 3.500 de televizoare, 1.500 de notebook-uri si 1.700 de masini de spalat.

Dintre cele 3.500 de televizoare vandute, 57% au fost televizoare Smart, iar dintre camerele foto vandute, 33% au fost DSLR, ceea ce demonstreaza preferinta pentru tehnologie de varf a clientilor Flanco. De asemenea, clientii s-au orientat pentru produse performante si pe segmentul de telefoane – dintre acestea, 92% au fost smartphones.

Din categoria produselor electrocasnice, printre cele mai atractive oferte sunt cele pentru masinile de spalat cu incarcare frontala, capacitate 7 kg si clasa A++ la doar 899 de lei, frigiderele cu capacitate de 218 litri la 699 lei, plitele vitroceramice pe gaz la 699 lei si espressoarele la 349 lei.

Principalii concurenti ai Flanco sunt Altex/Media Galaxy si Domo.

Black Friday ajuta afacerile...
Citeste si: Black Friday ajuta electroretailul sa depaseasca 2 mld. euro in 2018


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
La masa cu seful Huawei: Aducem laptop-uri, extindem prezenta fizica