Fondatorul serviciului de mesagerie WhatsApp, achizitionat saptamana trecuta de catre Facebook in schimbul sumei record de 19 miliarde de dolari, a dezvaluit, luni, ca aceasta aplicatie va integra apeluri gratuite incepand din al doilea trimestru al acestui an, informeaza Mediafax, care citeaza AFP.

"Vom introduce voce in WhatsApp in al doilea trimestru al anului", a anuntat Jan Koum, prezent la Congresul mondial pentru telefonie mobila, organizat la Barcelona.
Aplicatia se apropie astfel de modelul concurentului sau Viber (cumparat recent de grupul japonez Rakuten), care propune deja utilizatorilor sai mesaje si apeluri gratuite.
Reteaua de socializare Facebook a cumparat, miercuri, aplicatia WhatsApp, cu 19 miliarde de dolari in actiuni si lichiditati si spera sa dubleze numarul de utilizatori ai WhatsApp.
"Acum cinci ani nu aveam niciun client", reamintea, luni, Jan Koum. "Acum avem 465 milioane de utilizatori activi" pe plan mondial, o cifra considerata o performanta deosebita pentru "o companie care nu a facut niciodata marketing" si care a devenit cunoscuta mai degraba cu ajutorul informatiilor transmise de utilizatori pe cale orala, a mai spus acesta.
Jan Koum mai spune ca "nu exista nicio schimbare programata" dupa achizitionarea companiei sale de Facebook: "Mark Zuckerberg intelege intr-adevar faptul ca, pentru ca WhatsApp sa continue sa aiba succes, trebuie cu adevarat sa ramana un serviciu independent".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri