Alimentat de cererea masiva pentru mobile advertising, Facebook a reusit un trimestru doi foarte bune, castigand cota de piata in fata principalului concurent, Google, si pozitionandu-se ca top player in digital advertising, scrie presa internationala.

Facebook a generat venituri de 2,9 miliarde de dolari in al doilea trimestru al anului curent, in crestere cu 61% fata de anul precedent. Veniturile din advertising au totalizat 2,7 miliarde de dolari, crestere de 67%. Mobile advertising-ul a crescut cu 151%, reprezentand 62% din totalul veniturilor generate de cea mai mare retea sociala din lume.

Profitul companiei a crescut pana la 788 de milioane de dolari, de la 331 de milioane de dolari in trimestrul doi precedent.

Analistii au estimat venituri de 2,8 miliarde de dolari, cu 55% mai mari decat anul precedent. Valoarea actiunilor gigantului american a crescut cu 170% in ultimele 12 luni, atingand maximul in martie – 72,59$/actiune. Cresterea pe anul acesta este de 30%, la 71,29$/actiune.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri