SIF Moldova (SIF2) a obtinut in prima jumatate a anului un profit net de 70,6 milioane lei (19,24 milioane euro), cu 51% mai mare decat in aceeasi perioada din 2007, pe fondul majorarii veniturilor cu 45%, arata rezultatele financiare transmise Bursei.

In primul semestru de anul trecut societatea de investitii financiare a afisat castiguri de 46,61 milioane lei.

In schimb, activele SIF Moldova se cifrau la finalul lunii iunie la 1,53 miliarde lei (419,18 milioane euro), in scadere cu 5% fata de nivelul inregistrat la mijlocul anului trecut, de 1,62 miliarde lei.

Veniturile la sase luni ale companiei au avansat intr-un ritm mai accentuat decat cheltuielile. Astfel, SIF Moldova a avut in semestrul I incasari de 99,84 milioane lei (27,2 milioane euro), cu 45% peste nivelul veniturilor de la mijlocul anului trecut, de 68,76 milioane lei.

In schimb, cheltuielile au avansat cu 29%, la 26,18 milioane lei (7,13 milioane euro), dupa ce in primul semestru din 2007 costurile se cifrasera la 20,24 milioane lei.

Titlurile SIF Moldova se tranzactioneaza la categoria I a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul SIF2. Societatea de investitii financiare are un capital social de 51,91 milioane lei, impartit in 519,09 milioane de titluri, cu o valoare nominala de 0,10 lei.

SIF Moldova are o valoare de piata de 830,54 milioane lei (234,62 milioane euro), conform cotatiei de 1,60 lei/actiune, stabilita in sedinta de joi a Bursei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri