Producatorul de tevi Artrom Slatina (ART) a inregistrat pierderi de 32,9 milioane lei (7,6 milioane euro) in primul trimestru al acestui an, fata de profitul obtinut in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul comprimarii afacerilor cu 3,5%, potrivit rezultatelor financiare.
In primul trimestru al anului trecut, Artrom Slatina obtinuse un profit net de 606.200 lei. Afacerile companiei s-au redus la 129,56 milioane lei (30,37 milioane euro), in intervalul ianuarie-martie 2009, cu 3,5%, sub nivelul consemnat la finele primelor trei luni ale anului trecut.

Artrom Slatina a atras venituri totale de 175,45 milioane lei in primele trei luni ale anului, cu 19% mai mari decat cele afisate in aceeasi perioada din 2008, de 147,5 milioane lei.

De asemenea, cheltuielile societatii au urcat cu 41% la 208,36 milioane lei (48,82 milioane euro), fata de nivelul de 146,92 milioane lei, din intervalul similar al anului trecut.

Artrom Slatina estimeaza ca va avea un profit brut de 33,66 milioane lei in acest an, fata de pierderile de anul trecut, in contextul in care cifra de afaceri ar putea avansa cu 11%.

Pentru 2009, producatorul de tevi mizeaza pe afaceri de 754,52 milioane lei, mai mari cu 11% decat nivelul afacerilor de anul trecut, de 678,88 milioane lei (184,48 milioane euro). De asemenea, actionarii au aprobat si programul de investitii pentru acest an, in valoare de numai 3 milioane lei.

TMK Artrom Slatina are un capital social de 291,79 milioane lei, divizat in 116,25 milioane de titluri, cu valoarea nominala de 2,51 lei. Principalii actionarii ai companiei sunt TMK Europe GmbH cu o detinere de 92,66% si SIF Oltenia (SIF5) cu o participatie de 4,5%.

Capitalizarea companiei este de 215,06 milioane lei (51,6 milioane euro), conform cotatiei de 1,85 lei/actiune, stabilita in sedinta bursiera de ieri.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri