Anul trecut, afacerile Avon, cel mai important jucator pe piata locala de cosmetice, s-au apropiat de 550 milioane de lei, cifra ce reprezinta o crestere de 10,6% fata de 2015. Avansul procentual a fost si mai mare in Republica Moldova, de 18,8%.

“2016 a fost un an peste asteptari. Am mers cu acel plan de activare optimist. A fost un efort deosebit in special in zona Republicii Moldova pe zona de marketing si brand. Am comunicat foarte mult pe online, suntem si pe TV, print-ul in Republica Moldova inca functioneaza. Online-ul este inca la inceput in Republica Moldova si suntem printre putinii jucatori activi in aceasta zona”, a spus pentru wall-street.ro Razvan Diratian.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont