Operatorul aerian Brussel Airlines, rezultat in urma fuziunii dintre SN Brussels Airlines si Virgin Express a anuntat ca a inceput sa puna in vanzare bilete catre cursele proprii, primul zbor fiind programat pe 25 martie 2007.

Brussel Ailines a mai anuntat ca pentru zborurile de cursa lunga (13 destinatii din Africa) si cele medii (Helsinki, Moscova si Tel Aviv) vor fi mentinute actualele clasele, Economic si Business catre aceste destinatii. In ceea ce priveste celelalte destinatii, Brussel Airlines va introduce doua noi produse, b.flex, pentru pasagerii care doresc sa economiseasca timp si au nevoie de servicii superioare, si b.light, pentru pasagerii care cauta bilete low-cost one way.

Potrivit unui comunicat al companiei, b.flex va aduce economie de timp la Aeroportul din Bruxelles, printr-un check-in ultra rapid si acces pasagerii se pot prezenta la aeroport chiar si cu 30 minute inainte de ora decolarii si prin eliminarea cozilor de asteptare deoarece pasagerii b.flex au prioritate la imbarcare. De asemenea, limita maxima de bagaj a fost majorata la 30 kg, fiind permise in plus doua bagaje de mana (total 12 kg).

Oferta b.light a fost conceputa pentru a oferi un pret de zbor caracteristic ofertelor low-cost. Potrivit companiei, un bilet one way costa incepand cu 49 euro inclusiv taxe, rezevarea din timp fiind un factor care influenteaza pretul final. In plus, operatorul a venit cu o oferta speciala: daca pasagerul gaseste in ziua in care a facut rezervarea un pret mai mic cu o alta companie pentru un zbor comparabil, Brussel Airlines ii va rambursa diferenta.

Operatorul efectueaza zilnic 85 de curse regulate, deservind 53 de destinatii europene, 28 americane si 15 africane. Incepand din decembrie 2004, SN Brussels zboara in regim codeshare la Bucuresti in urma unui acord cu Tarom privind acordarea a cate 20 locuri in clasa Economic si 5 locuri in clasa Business pe fiecare dintre cele doua curse spre Bruxelles. Operatorul a transportat in 2003 peste 3,2 milioane de pasageri.