- Hotelierii de pe litoralul bulgaresc au redus cu pana la 50% tarifele la cazare din cauza scaderii constante a numarului de turisti a declarat, joi, secretarul de stat pentru turism din Bulgaria, Aneliya Krushkova, citat de Sofia News Agency.
Tot mai multi bulgari prefera sa-si petreaca vacantele in strainatate, potrivit secretarului de stat. In primele patru luni ale acestui an, bulgarii au cheltuit aproximativ 390 milioane euro pentru sejururile externe, cu 17% mai mult decat in 2006, potrivit NewsIn.

Bulgaria a devenit una dintre primele trei destinatii turistice preferate de europeni, impreuna cu Grecia si Tunisia. Pentru aceasta vara, agentiile de turism se asteapta la o crestere cu 12% a numarului de turisti straini ce vor prefera Bulgaria ca destinatie de vacanta, iar 60% dintre acestia vor veni din statele membre ale Uniunii Europene.

In ultimii patru ani, popularitatea Bulgariei a crescut datorita hotelurilor luxoase, ofertelor turistice neconventionale si preturilor atractive. Exista insa posibilitatea ca turistii straini sa fie indepartati de lucrarile necontrolate din constructii, care se desfasoara pe toata intinderea coastei bulgaresti a Marii Negre.

Bulgaria trebuie sa depuna eforturi serioase pentru a-si imbunatati capacitatea executiva si legislativa, pentru a stopa constructiile haotice, a declarat presedintele Asociatiei Agentiilor de Turism din Bulgaria, Donka Sokolova.

"Daca vom face o singura miscare gresita, Bulgaria ar putea pierde un numar mare de turisti pentru cel putin zece ani", a avertizat Sokolova.

Purtatorul de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Traian Badulescu a declarat ca aproximativ 300.000 de romani vor alege sa-si petreaca, vara aceasta, vacanta in Bulgaria, iar alti 200.000 vor pleca in Grecia.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri