eMAG a inregistrat, pe parcursul celor 3 zile comenzi din campania „Revolutia Preturilor” (25 – 27 iunie), vanzari in valoare totala de 30 de milioane de lei, de patru ori mai mari decat intr-o perioada obisnuita.

Pe parcursul celor 3 zile, numarul de vizite de pe eMAG s-a dublat si aproape un milion de romani au intrat cel putin o data pe site. Cresterea traficului fata de o perioada obisnuita a fost sustinuta si de zona de mobile, care a generat 28% din total vizite.

„Prin astfel de campanii dorim sa crestem increderea consumatorilor romani in comertul online si sa educam intreaga piata in legatura cu principalele avantaje. Comertul online inseamna o economie importanta de timp si de bani pentru clienti. In plus, online este simplu, mereu la indemana”, spune Violeta Luca.

Pentru toate cele trei zile din Revolutia Preturilor, eMAG a oferit discounturi in valoare totala de 6 milioane de lei. Campanii similare au si alti jucatori din piata, precum Domo.

Foto: Violeta Luca, director executiv eMag.ro.

Citeste si:
evoMAG investeste 50.000 de euro intr-un sistem Warehouse...
evoMAG investeste 50.000 de...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
(P) Idee de afacere: cum sa deschizi un magazin online
Setari Cookie-uri