Peste 10.000 de carduri de credit co-branded eMAG - Raiffeisen Bank sub sigla Mastercard au fost emise in cele 6 luni de la lansarea pe piata a acestui produs financiar dedicat clientilor eMAG.

Cardul poate fi folosit pentru a face cumparaturi, inclusiv in rate fara dobanda, si ofera o modalitate flexibila de plata, adaptata nevoilor fiecarui utilizator. La fiecare achizitie, ii recompenseaza pe clienti cu puncte de loialitate eMAG. In prezent, 93% din numarul total al tranzactiilor online achitate prin intermediul cardului eMAG - Raiffeisen Bank sunt facute in rate fara dobanda, ceea ce confirma interesul crescut al utilizatorilor pentru a accesa aceasta facilitate de finantare a cumparaturilor.

„Analizand evolutia cardului co-branded eMAG - Raiffeisen Bank, vedem un interes crescut al clientilor pentru produse financiare dedicate, care se pliaza pe nevoile lor de finantare a cumparaturilor, care aduc si un element de recompensare a fidelitatii. Pe langa numarul extins de rate fara dobanda care ofera posibilitatea de a face cumparaturi de valoare mare, fara a pune presiune pe bugetul familiei, vedem ca punctele de loialitate determina clientii sa utilizeze acest card pentru orice achizitie de pe eMAG. Astfel, ne dorim sa oferim in continuare noi beneficii clientilor nostri”, a declarat Mircea Balica, payments platform manager.

Indiferent de valoarea totala a cumparaturilor, la fiecare plata facuta cu acest card, utilizatorii sunt recompensati cu pana la 10% din valoarea produselor comandate, sub forma de puncte de loialitate, care pot fi folosite la comenzi ulterioare. In cele sase luni de la lansarea acestei facilitati, eMAG si Raiffeisen Bank au oferit, sub forma de puncte de loialitate eMAG, peste 100.000 de euro.

In prezent, cu aceste carduri, clientii fac in medie cu 20% mai multe tranzactii, iar suma utilizata este, in medie, cu 80% mai mare decat in cazul cardurilor de credit standard.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri