În luna aprilie, platforma EuCeMananc a devenit Tazz by eMAG și livrează mâncare, alimente sau orice produs necesar pentru casă. Printre companiile de la care livrează se numără McDonald’s, eMAG, Mega Image, Dr.Max, Sensiblu și dm drogerie markt.

„Vânzările online au venit natural, observând că tot mai mulți clienți își doresc o astfel de opțiune, o alternativă la drogheriile fizice. Desigur, este un mediu nou pentru noi, ceea ce presupune un proces de învățare și adaptare continuă. Investim constant pentru a asigura o diversitate cât mai mare a produselor, dar și pentru a extinde numărul de orașe în care acest serviciu este disponibil”, a declarat Ivana Martináková.

Lanțul german de drogherii se așteaptă la o creștere treptată a livrărilor la domiciliu, dar mizează în continuare pe magazinele fizice din țară.

„Magazinele online au multe avantaje, atât în această perioadă cât și în afara ei. Ne gândim la clienții care nu au timp să meargă la drogheriile fizice, la cei care preferă să studieze produsele înainte să le cumpere și au nevoie de mai mult timp de gândire. Totodată, în situații precum cea prin care trecem acum, un astfel de mijloc de a face cumpărături este binevenit. Așadar, ținând cont de toate aceste aspecte, luăm în considerare și varianta unui magazin online”, a mai spus Martináková.

dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3.500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a creat 1.000 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.

Citește mai multe pe retail.ro.

Sursa foto: dm drogerie markt