Annabella are o rețea de 77 de magazine și vrea ca anul acesta să se extindă și să investească în sistemul de vânzare online și livrarea la domiciliu.

„În ceea ce privește planul de business, acesta nu se modifică, păstrăm planul inițial care prevedea remodelare și deschideri astfel încât, până la final de an, ne vom extinde rețeaua cu cel puțin trei magazine. De altfel, noi nu am oprit deloc procesul de dezvoltare a rețelei de magazine, astfel că în primele patru luni ale anului am deschis deja 4 magazine. De asemenea, o prioritate în acest moment este și dezvoltarea canalelor de vânzare online și a livrărilor la domiciliu, acestea din urmă fiind momentan disponibile pentru municipiul Râmnicu Vâlcea și în orașele adiacente”, a declarat Dorina Mutu, cofondatoarea Annabella.

În plus, compania caută producători români cu care să colaboreze.

„Fiind o companie 100% românească este normal să dorim să avem pe rafturi cât mai multe produse autohtone și de aceea sprijinim producătorii români și le suntem alături, cu atât mai mult în această perioadă dificilă. Sunt bineveniți să ne contacteze dacă au producție, calitatea și logistica necesară desfășurării activitivității în condițiile impuse de perioada pe care o traversăm”, a spus cofondatoarea Annabella.

Annabella continuă angajările

Lanțul românesc de magazine, condus de familia Mutu, caută personal pentru depozite și magazine.

„În ceea ce privește recrutarea, încă din luna martie ne-am îndreptat către domeniile din economie care și-au închis activitatea pe durata stării de urgență, în special HoReCa. Am căutat să angajăm personal în centrul logistic - ca manipulanți mărfuri - pentru a da o mână de ajutor celor rămași fără un loc de muncă, dar și pentru a ne continua activitatea la cotele obișnuite, și pentru a face față, astfel, volumului mare de marfă. Am acoperit doar o parte din necesarul de personal pe depozite, mai avem însă nevoie de personal, nevoie pe care sperăm să o acoperim până la sfârșitul lunii mai. În ceea ce privește lanțul de magazine, structura de personal nu a suferit foarte multe modificări, poate doar izolat, însă lucrurile au rămas sub control”, a explicat Dorina Mutu.

În primele săptămâni de la debutul pandemiei, magazinele Annabella au înregistrat o creștere de aproximativ 57% a bonului mediu. Compania a luat mai multe măsuri de siguranță pentru angajați și clienți, a oferit concedii de odihnă angajaților vârstnici și concedii plătite celor care au intrat în contact cu o persoană recent întoarsă dintr-o țară cu transmitere comunitară.

Annabella este afacerea de familiei a soților Dorina și Dan Mutu, antreprenorii care se află și în spatele brandului de conserve din fructe și legume Răureni. Annabella este una dintre cele mai mari rețele 100% românești din retail, având în prezent 77 de magazine în județele Vâlcea, Argeș și București.

Sursa foto: Facebook Annabella Retail