Answear.ro, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online, intrat pe piata locala in urma cu 3 ani, a vandut articole de moda de peste 16 milioane de euro. 2018 a reprezentat o crestere substantiala de 75% fata de anul precedent, depasind cu mult rata de crestere de pe celelalte piete europene in care mai activeaza grupul Answear.

Cele mai vandute produse din anul 2018 in cadrul Answear.ro au fost gentile, ochelarii de soare, incaltamintea sportiva si nu numai, abia apoi urmand articolele de imbracaminte. Printre preferintele clientilor lor se numara chiar si costumele de baie.

In privinta brandurilor preferate, un top 10 al celor mai bine vandute marci de pe Answear.ro in 2018 ar suna cam asa: Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Hilfiger Denim, Answear, Medicine, New Balance, Calvin Klein Jeans, Guess, Levi’s, FILA si Adidas Originals.

“Ne bucura foarte mult sa vedem ca brandurile noastre proprii, Medicine si Answear, sunt in top 5 al preferintelor clientilor din Romania, mai ales ca in 2019 brandul Answear va lansa colectii speciale in fiecare luna si va fi din ce in ce mai orientat spre a aduce acel stil fashion casual in randul clientelor din Romania prin piese dedicate si versatile” a declarat Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Analizand raportul dintre femei si barbati, shoppingul online nu mai este demult o pasiune preponderent feminina, 40% dintre clientii Answear.ro fiind barbati.

Asa cum era de asteptat, telefonul mobil a devenit principalul dispozitiv utilizat in shopping-ul online de imbracaminte. Aplicatia mobila Answear, dezvoltata pentru simplificarea cumparaturilor, a fost instalata de peste 60.000 de ori numai in anul 2018. Peste 70% din vizitele de pe Answear.ro au ca sursa telefonul mobil, insa multi romani prefera sa vizualizeze produsele de pe mobil, iar apoi sa continue cu comanda ferma de pe un calculator sau laptop.

Answear.ro tine cont de aceasta tendinta a utilizarii telefonului mobil din ce in ce mai mult, de aceea dezvoltarea aplicatiei mobile face parte din obiectivele companiei pe anul acesta. “Ca obiective, ne dorim ca in acest an sa crestem comanda medie anuala per client si sa avem peste 60% din cumparaturile online facute de pe device-uri mobile. Aplicatia va deveni din ce in ce mai performanta”, a declarat Raluca Radu.

Business-ul de fashion in Romania este in plina dezvoltare, inregistreaza cresteri substantiale de la an la an. Planurile magazinului online Answear.ro pentru 2019 sunt legate de asemenea de cresterea numarului de produse oferite si dezvoltarea serviciilor pentru clienti:

“Anul acesta ne dorim sa imbogatim oferta de branduri, mai ales in ceea ce priveste categoria de accesorii (genti, pantofi, ochelari de soare) si cea de echipamente sportive. Vom introduce noi branduri in portofoliu in fiecare luna, 2 surprize pe care le putem deja dezvalui sunt ochelarii de soare Burberry si brandul Tommy Jeans. Pe langa imbogatirea ofertei de produse, ne vom concentra asupra imbunatatirii constante a serviciilor pe care le ofera Answear.ro. Clientii devin din ce in ce mai exigenti, iar noi le vom veni in intampinare cu o livrare prompta si o selectie vasta de produse si marimi. Pana la finalul anului 2019 ne propunem o crestere cu cel putin 70% a cifrei de afaceri si sa adaugam un numar din ce in ce mai mare de cumparatori din afara capitalei, avand in vedere ca 40% dintre acestia sunt din Bucuresti, urmati de 10% din Cluj”, a adaugat Raluca Radu.

Answear este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani in piata de eCommerce europeana, grupul este prezent in tari precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia si Romania. In Romania, Answear.ro ofera peste 300 de branduri de haine, incaltaminte si accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY si New Balance.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri