In sustinerea acestei strategii, Glami.ro a lansat, de curand, in tara de origine – Cehia, o functie prin care utilizatorii pot cauta un produs cu ajutorul imaginii acestuia.

“Acest tool va fi foarte util pentru utilizatorii de Instagram care pot face print screen la un produs pe care il vad acolo. Apoi, incarca poza pe platforma Glami.ro si gasesc produsul cautat”, a explicat, in cadrul conferintei Fashion Route, Ioana OPREA, marketing manager Glami.ro.

Reprezentanta Glami a mai spus si ca, foarte curand, Glami.ro va lansa segmentul de reviews pentru consumatori, unde utilizatorii vor putea face aprecieri ale produselor dupa ce le cumpara, care sa apara in dreptul fiecarui produs si magazin. Cu ajutorul acestui instrument, Glami spera sa creasca increderea utilizatorului vis-a-vis de brandurile si magazinele listate pe platforma.

Scopul acestor facilitati este acela de a cunoaste si a intui cat mai usor gusturile fiecarui consumator in parte si a-i oferi, astfel, cele mai bune recomandari si solutii personalizate.

Articolele sportive, vedetele Glami.ro

Mixtul de branduri de pe platfoma Glami.ro este unul echilibrat intre produse de fast fashion si brandurile high end.

Glami: Magazinele online...
Citeste si: Magazinele online, tot mai constiente de performance marketing

“Chiar daca la noi exista un echilibru intre cele doua componente, se cauta mult mai mult tot ceea ce inseamna fast fashion. De la lansare si pana acum, articolele sportive au ramas in topul preferintelor utilizatorilor nostri, in special incaltamintea sport”, a mai adaugat Ioana Oprea.

Originar din Cehia, Glami a intrat pe piata romaneasca in iunie 2017, iar de a atunci a crescut constant numarul magazinelor online partenere, in prezent avand peste 300 de branduri si peste 600.000 de produse listate.

Glami functioneaza ca un catalog online care nu realizeaza vanzari, ci genereaza trafic pentru brandurile partenere.

De curand, Glami a lansat un studiu de fashion ce analizeaza piata locala si obiceiurile consumatorilor de fashion, Glami Fashion (Re)Search. In urma acestuia, au fost identificate trei trenduri care vor marca piata de fashion: sneakermania, tot ce inseamna streetwear, sneakers, colaborarile intre brandurile high end cu brandurile de sport traditionale, moda sustenabila - nu doar din ce material este produs, ci si cum este realizat si modalitatea economica prin care este creat, dar si impactul asupra mediului inconjurator si preferinta pentru designeri locali.

Conferinta Fashion Route este realizata cu sprijinul Fashion House Outlet, ca Partener Gold. Lectra este Partener Silver. De asemenea, evenimentul se bucura de sustinerea partenerilor answear.ro, Minio, GLAMI si traducere. Sponsori in cadrul evenimentului sunt MKOR si Marks&Spencer.

Peek & Cloppenburg deschide...
Citeste si: Peek & Cloppenburg deschide un flagship store in Iulius Town Timisoara
Sursa foto: Mircea Dragos