Unele luni sunt mai frumoase decât altele, iar românii au norocul să sărbătorească dragostea de două ori în februarie: de Valentine`s Day și de Dragobete. Deși este o sărbătoare importată, Ziua Îndrăgostiților nu îi împiedică pe domni să-și surprindă partenerele cu această ocazie specială. Florile au fost, anul acesta, în topul preferințelor la capitolul produse comandate de Valentine`s Day, potrivit datelor furnizate de Tazz, singura platformă de food-delivery românească.

Pentru a sărbători Luna Iubirii, Tazz își „răsfață” utilizatorii cu o gamă largă de produse prin care românii își pot surprinde jumătatea de Valentine`s Day și de Dragobete, de la dulciuri, băuturi alcoolice festive, parfumuri, produse de înfrumusețare, bucate alese și până la flori - un dar care nu își va pierde niciodată din relevanță. Acestea din urmă au fost printre cele mai comandate produse de pe Tazz, de Sfântul Valentin.

Cadourile care iau forma buchetelor de flori, comandate prin aplicația Tazz, reprezintă o preferință în creștere, interes confirmat și de datele centralizate pentru anul trecut. În 2023 a existat o creștere de 70% a numărului de parteneri (Florării), precum și o majorare cu 30% a buchetelor livrate în casele românilor.

Florile, o categorie aparte de produse comandate de români pe Tazz, în luna lui Cupidon

„Cu o floare nu se face primăvară”, spune o vorbă veche din bătrâni. Însă dăruirea unui buchet de flori rămâne, totuși un gest autentic, ce arată grija și iubirea pentru iubită, logodnică sau soție. În luna iubirii, cei mai mulți români comandă flori pe 14 februarie sau în perioada 14-24 februarie, potrivit datelor de la Tazz. De pildă, pe 14 februarie 2023 s-au comandat de două ori mai multe flori decât pe 24 februarie, iar situația a arătat la fel și în februarie 2022, lună în care utilizatorii Tazz au comandat de cinci ori mai multe flori în ziua de Valentine`s Day, decât în cea de Dragobete. Domnii au menținut tradiția și în acest an, florile fiind a doua cea mai aleasă categorie de cadou de pe Tazz, pentru partenerele lor (peste 50% din totalul comenzilor de pe platformă), după dulciuri.

Utilizatorii Tazz au vrut să-și și personalizeze buchetele de flori trimise partenerelor, prin atașarea unui bilețel romantic. De altfel, cele mai multe astfel de mesaje scrise sunt plasate la comenzile de flori, cea mai populară declarație de dragoste fiind clasicul „Te iubesc!”. Totodată, mesaje de dragoste precum „Be my Valentine!” sau „Un buchet cât mai frumos deoarece este o zi specială pentru soția mea” au fost de asemenea declarații de dragoste prin care românii au vrut să-și surprindă în mod romantic persoana iubită.

La capitolul cele mai comandate flori de Valentine`s Day, de pe Tazz, nu au lipsit, desigur, trandafirii roșii și albi (care au fost dăruiți fie la fir, fie în buchet) și nici lalelele galbene și albe. Românii au cheltuit, în medie, 190 de lei pe un buchet de flori, iar cele mai scumpe astfel de comenzi au mers chiar și până la 753 de lei. Pentru a face un cadou persoanelor dragi, utilizatorii Tazz au beneficiat de o ofertă complexă și variată de produse, de la cele 175 de florării partenere listate în platformă.

Interesant este că dacă ne uităm la perioada din zi în care s-au trimis flori persoanelor iubite, cei mai mulți bărbați au vrut să-ți surprindă partenerele cu un buchet sau aranjament de flori încă de la primele ore ale zilei. De pildă, de Valentine`s Day, în intervalul orar 9:00 – 12:00, s-au înregistrat 42% din totalul de flori comandate pe Tazz.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri