Cu o experienta de 7 ani in e-commerce, dupa ce a ocupat pozitiile de Marketplace Manager si International Marketplace Development Manager pentru eMAG, Monica Ciolanel este Ecommerce manager pentru PPT. Planurile PPT pana la finele anului includ dezvoltarea rapida a acestei zone de cumparaturi online si a unei platforme extrem de accesibile clientilor.

“Odata cu penetrarea internetului in zonele rurale comportamentul clientilor s-a schimbat si putem sa adresam o piata mult mai larga prin intermediul magazinului online. Legatura dintre offline si online este acum foarte stransa, iar clientul prefera sa se informeze online apoi sa incerce produsele offline. Astfel, viziunea PPT este sa oferim din ce in ce mai mult o experinta unitara clientilor intre offline si online”, spune Monica Ciolanel despre planurile retailerului roman.

Clientii PPT acceseaza oferta folosind dispozitivele mobile. In prezent 82% din traficul de pe www.ppt.ro vine din smartphones si tablete, in crestere cu peste 10% de la inceputul anului. “Anul acesta vom continua sa investim in infrastructura, in platforma tehnologica si procese, care sa ne permita dezvoltatea rapida si scalabila a PPT in pietele in care este prezent. O provocare pe care deja am acceptat-o va fi sa devenim un brand omnichannel. Un prim pas s-a facut deja cand am inceput sa folosim mijloace traditionale offline pentru a creste business-ul in mediul online. Brosurile noastre distribuite la nivel national promoveaza atat magazinele fizice cat si magazinul virtual. Urmeaza sa lansam serviciul de livrarea a comenzilor in magazinele PPT din intreaga tara. Suntem convinsi ca, cu o strategie riguroasa si creativa, prin abordarea integrata offline si online, putem construi un brand recunoscut intr-o verticala deosebit de competitiva precum e cea de fashion”, spune Monica Ciolanel.

Prognoza pentru 2018 a retailerului de imbracaminte si incaltaminte este o crestere rapida, de peste 10 ori, a nivelului actual de achizitii prin E-commerce, care sa asigure o cota de piata relevanta pentru PPT.

Cu o experienta de 12 ani pe piata si o prezenta in trei tari, PPT Preturi Pentru Tine este cel mai mare discounter romanesc de imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 190 de magazine in Romania, Republica Moldova si Bulgaria, si doua magazine online www.ppt.ro si www.ppt.bg, PPT Preturi Pentru Tine le ofera clientilor sai produse vestimentare la preturi accesibile, in magazine de proximitate in orasele mici si medii. In 2017, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, si vanzari in unitatile proprii de peste 25 de milioane de produse vestimentare si de incaltaminte.

Stanciu, eMAG: Tendinta...
Citeste si: Stanciu, eMAG: Tendinta preturilor va fi una de crestere