Cornel Caramizaru, director general FrieslandCampina Romania, producatorul brandului de lactate Napolact, considera ca 2018 a fost un an bun pentru business, insa cu anumite semne de ingrijorare precum scaderea increderii consumatorilor care se traduce in scaderea vanzarilor. Seful Napolact nu considera insa ca putem vorbi de o criza, dar declara ca pregatirea pentru o situatie nefavorabila este cel mai important lucru pentru un business in prezent.

„Napolact creste ca si pondere in vanzarea totala a produselor pe care le comercializam. 2018 este un an bun, care cumva ne arata niste semne de ingrijorare: vedem o scadere a consumului, o scadere a increderii consumatorului, sunt niste elemente care ne fac sa ne gandim la diverse planuri ca sa fim pregatiti in momentul in care va fi nevoie sa actionam pentru a ne pastra trendul crescator din ultimii ani”, a declarat Cornel Caramizaru in cadrul retailArena.

„Cresterea economica exista, nu mai este la nivel de anul trecut, dar nu sunt analist financiar, vedem o scadere a increderii consumatorilor, se va traduce in scaderea consumului. In cazul in care aceasta scadere va fi vertiginoasa, putem vorbi despre eventuale probleme. Cred ca preocuparea princapala este de a gasi modaltati inovative de a continua sa ne tinem consumatoii alaturi de categoriile pe care le comercializam si de brandul Napolact. Cred ca trebuie sa invatam din experientele trecute si sa fim pregatiti pentru o sitatutie nefavorabila, este cel mai important lucru”, spune Cornel Caramizaru.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri