„Napolact creste ca si pondere in vanzarea totala a produselor pe care le comercializam. 2018 este un an bun, care cumva ne arata niste semne de ingrijorare: vedem o scadere a consumului, o scadere a increderii consumatorului, sunt niste elemente care ne fac sa ne gandim la diverse planuri ca sa fim pregatiti in momentul in care va fi nevoie sa actionam pentru a ne pastra trendul crescator din ultimii ani”, a declarat Cornel Caramizaru in cadrul retailArena.

„Cresterea economica exista, nu mai este la nivel de anul trecut, dar nu sunt analist financiar, vedem o scadere a increderii consumatorilor, se va traduce in scaderea consumului. In cazul in care aceasta scadere va fi vertiginoasa, putem vorbi despre eventuale probleme. Cred ca preocuparea princapala este de a gasi modaltati inovative de a continua sa ne tinem consumatoii alaturi de categoriile pe care le comercializam si de brandul Napolact. Cred ca trebuie sa invatam din experientele trecute si sa fim pregatiti pentru o sitatutie nefavorabila, este cel mai important lucru”, spune Cornel Caramizaru.