Black Friday 2019 la Answear.ro incepe astazi, de la ora 12:00. In acest an, magazinul online da startul campaniei de reduceri mai devreme, astfel incat iubitorii de fashion sa aiba mai mult timp la dispozitie pentru cumparaturile online, dar si pentru ca produsele comandate sa ajunga mai devreme catre acestia.

In perioada 12-17 noiembrie, Answear.ro deruleaza campania de Black Friday 2019, unde articolele de imbracaminte si incaltaminte vor fi reduse cu pana la 70%, atat de pe site-ul answear.ro, cat si direct din aplicatie.

Iubitorii de shopping online vor putea alege din peste 33.000 de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii de la Tommy Hilfiger, Guess Jeans, Michael Kors, adidas Originals, New Balance, UGG si multe alte branduri populare la nivel international.

Black Friday 2019 la Answear.ro: reduceri de 70%

Daca in 2018, de Black Friday s-au inregistrat de 4 ori mai multe comenzi decat intr-o zi normala, pentru anul acesta echipa Answear Romania estimeaza cresteri cu 20% fata de anul anterior.

“De 5-6 luni ne pregatim intens pentru Black Friday. Am pregatit cele mai bune discounturi ale colectiilor noi de la brandurile de top pe care le comercializam. In acest an, incepem campania de Black Friday mai devreme pentru a putea asigura in timp util livrarile catre clientii nostri. Am prelungit perioada ofertelor intrucat ne dorim sa minimizam eventualele intarzieri de livrare la care ne asteptam cu totii”, spune Raluca Radu, country manager Answear Romania.

De Black Friday, pe Answear.ro, cele mai multe cumparaturi online se fac la miezul noptii (00:00). O alta serie de cumparaturi masive se realizeaza dupa pranz, la ora 14:00.

Cosul mediu de cumparaturi in perioada Black Friday este 300 lei. Anul trecut, de Black Friday, cea mai mare suma alocata de o persoana pe Answear.ro a fost de 10.900 lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri