Startarium PitchDay, sau despre cum sa iti cunosti si sa iti prezinti mai bine afacerea!

Ce castig ii poate aduce unui antreprenor roman participarea la un concurs, dincolo de un premiu in bani? Experienta, cunostinte noi si poate chiar o imagine mai clara asupra propriului business si, mai ales, cu privire la directia de urmat. Acesta este si scopul Startarium PitchDay, un concurs de antreprenoriat in care, insa, premiul final este doar un bonus pentru participanti. Adina Cretu, project manager Startarium, a explicat, in cadrul emisiunii Profesionistii in Banking, cum s-a desfasurat editia din acest an, a doua, si care au fost diferentele fata de anul trecut.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri