Honda Jazz aflat la cea de-a treia generatie a primit un facelift anul acesta, care il face mai atragator in randul tinerilor pentru ca arata mai agresiv, mai sportiv.
Japonezii spun ca au marit dimensiunea geamurilor si au redus latimea montantilor A pentru a patrunde cu 10% mai multa lumina.

Jazz este un model de clasa mica, de oras, cu un consum foarte mic, ce ofera spatiu suficient pentru 4 persoane si o versatilitate incredibila. Portbagajul are o capacitate de 335 de litri si poate ajunge la 883 de litri cu scaunele spate pliate. Bancheta posterioara poate fi ridicata, rabatata sau blocata printr-o simpla miscare, iar modalitatea de rabatare 60:40 creaza numeroase posibilitati de configurare.

Gandit pentru a ne deplasa cu usurinta in oras si a-l parca in locuri mici, Jazz are un diametru de bracaj excelent, de 10,4 m.

Modelul de test a avut propulsorul pe benzina de 1,4 litri i-VTEC 100 CP, singura motorizare disponibila in Romania. Jazz are un pret de 14.200 euro cu TVA, iar prin Rabla cu 3 tichete costa 10.200 euro cu TVA.

Consumul extraurban la o viteza de 100 - 120 km/h a fost de 4,5 litri, iar in oras de 5 litri in conditiile unui trafic de weekend.

Foarte multa lume a spus ca Jazz are una dintre cele mai bune cutii de viteze din segmentul B, asa si este, treptele se schimba impecabil.

Am parcurs 600 de km cu Jazz in afara orasului si m-am simtit in siguranta, pentru ca masina iti da senzatia ca este mare avand pozitia la volan inaltata si un interior spatios. Poti conduce lejer cu 120 km/h, masina este stabila si bine izolata fonic, motorul nu il auzim deloc.

Am apreciat scaunele moi si sistemul audio, nu am fost foarte incantat de plasticul pe care il folosesc japonezii, insa la cat de bine te simti la volan, poti sa treci cu vederea.

Jazz este sportiv cand vrem, totul este sa insistam un pic, de la peste 3.000 de ture masina face depasiri fara emotii. Acceleratia de la 0 la 100 km/h are loc in 11,2 secunde, iar viteza maxima este de 182 km/h.

Modelul vine in standard cu VSA (controlul tractiunii si stabilitatii), sistem ABS (Anti-lock Braking System), Electronic Brake-force Distribution (EBD) ce functioneaza impreuna cu sistemul ABS pentru a mentine stabilitatea directionala si Brake Assist (BA) ce ofera asistenta la franarea de urgenta.

Printre dotarile lui Jazz sunt airbag-urile frontale, laterale si cortina, geamuri electrice, scaun sofer reglabil pe inaltime, sistem automat de climatizare, coloana directie telescopica, jante otel 15”, stereo CD cu RDS/MP3, oglinzi retrovizoare cu actionare electrica, reglabile si cu degivrare.

Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici.

Date tehnice Honda Jazz facelift
Combustibil benzina
Capacitate cilindrica (cm3) 1.339
Putere maxima (cp/rpm)100 / 6000
Moment maxim (Nm/rpm) 127 / 4800
Transmisie manuala cu 5 viteze
Viteza maxima (km/h) 182
Acceleratie (0-100km/h) 11.4
Consum urban (l/100km) 6,6
Consum extra-urban (l/100km) 4.8
Consum combinat (l/100km) 5.5
Emisii CO2 126
Masa proprie 1.146 kg
Lungime 3.900 mm
Latime - cu oglinzi 1.695 mm
Inaltime 1.525 mm
Capacitatea porbagajului (litri) 335 / 883 / 1320
Capacitate rezervor (litri) 42
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri