"Nu ar trebui sa subestimam riscurile crizei datoriilor europene sau reglementarile guvernamentale ce pot influenta cererea de camioane", spune Andreas Renschler, membru al Consiliului de Administratie al Daimler, responsabil de Daimler Trucks si Daimler Buses.

Camioanele vor constitui in continuare un sector de crestere pe termen mediu si lung, iar expertii cred ca piata camioanelor se va extinde la o rata anuala medie de 3 pana la 4% de acum si pana in 2020.

Potrivit lui Renschler, Daimler Trucks va creste peste medie, datorita acoperirii globale si varietatii de branduri.

Citeste si:

Daimler Trucks a reusit sa creasca semnificativ vanzarile in 2012. Unitatile de vanzare pentru cele sase branduri ale diviziei, Mercedes-Benz, Fuso, Freightliner, Western Star, Thomas Built Buses si BharatBenz, au totalizat in primele 11 luni din 2012 aproximativ 424.000 de vehicule, fata de 371.000 unitati cu un an in urma.

Principalii piloni de crestere ai Daimler Trucks in 2012 au fost pietele din Asia si America de Nord.

In India, a treia piata de camioane ca marime din lume, Daimler Trucks are acum propriul brand - BharatBenz.