"Data de incepere a lucrarilor nu va depasi cu mai mult de 42 de zile data primirii de catre antreprenor a acordului contractual", se arata intr-un comunicat al administratorului retelei feroviare, scrie Mediafax.

Pentru repararea celor doua poduri, inclusiv viaductele de acces, este necesara inchiderea alternativa a circulatiei feroviare pe cele doua fire. In aceasta situatie, pentru mentinerea conditiilor normale de desfasurare a traficului feroviar, vor fi puse in functiune podurile vechi (Anghel Saligny) pe perioada executarii lucrarilor la podurile noi, precizeaza CFR.

La licitatia organizata in februarie pentru atribuirea contractului "Lucrari de reabilitare a podurilor de cale ferata peste Dunare – km 152+149 și km 165+817, linia CF Bucuresti - Constanta", au depus oferte asocierile Arcada Company - Metabet - Compania Constructii Feroviare, Strabag - Tancrad, Azvi - Straco Grup si compania Consinit. Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut, iar finantarea va fi asigurata din fonduri europene nerambursabile (85%) si bani de la bugetul de stat (15%).