Asociatia Dealerilor de Automobile din Georgia a depus o petitie autoritatii de reglementare argumentand ca modelul de vanzari directe al Tesla incalca legislatia. Asociatia spune ca Tesla a obtinut in mod abuziv o licenta care ii permite vanzari directe, fara o retea de dealeri, pe motiv ca vinde masini personalizate sub 150 de unitati pe an. Insa Tesla vinde mai mult de 150 de unitati in Georgia anual, iar masinile nu sunt fabricate dupa specificatii personalizate.

In cateva state, printre care Pennsylvania si New York au fost facute compromisuri pentru a permite Tesla sa opereze cu showroom-uri propii, insa cu o limita a numarului de locatii permise. Asociatiile dealerilor auto din mai multe state americane au intrat in panica dupa ce americanii au inceput sa cumpere din ce in ce mai multe masini electrice si cer sa i se interzica producatorului de masini electrice Tesla sa mai vanda direct fara o retea in franciza, precum alti constructori auto.

Georgia este o piata in crestere pentru masinile electrice, intrucat aici sunt cele mai generoase reduceri de taxe pentru autoturismele verzi. Potrivit IHS Automotive, Atlanta este a doua piata pentru masinile electrice, cu 2,15% din inregistrarile de autoturisme noi. Tesla are un showroom propriu in Atlanta si vrea sa mai deschida doua.