Aceste plusuri se inscriu in trendul actual, in care cumparatorul unui SUV se astepata la o masina cu dotari premium. Gama CR-V s-a vandut in cei unsprezece ani de existenta in aproximativ 2,5 milioane de exemplare, in intreaga lume.

La nivelul echiparii Honda CR-V beneficiaza de doua sisteme complet noi. Primul are in vedere ca distanta pana la vehicolul din fata sa ramana constanta si adaptata la viteza de deplasare. Functioneaza cu ajutorul unui radar. Al doilea sistem poate initia o serie de semnale sonore daca masina se apropie prea repede de venicolul din fata sa. Avertizarile sonore sunt urmate de reprize de franare si chiar retractarea scaunelor din fata, daca situatia devine critica.

Honda CR-V dispune de mai multe motorizari. Motorul diesel i-CTDi este cel folosit si pe actualul model, are o capacitate de 2,2 litri si dezvolta 140 CP. Japonezii spun ca datorita calitatilor aerodinamice ale noii caroserii, noua CR-V este mai economica cu aproximativ 12 procente. Motorul pe benzina este insa complet nou. Are o capacitate de 2,0 litri si dispune de tehnologia SOHC i-VTEC, folosita in prezent la modelul Civic. Propulsorul dezvolta 150 CP si poate ajunge la 100 km/h in doar 10 secunde.

Pentru modelele pe benzina, Honda a prevazut CR-Vul cu o cutie de viteze lanuala in sase trepte, dar si cu o transmisie automata cu cinci rapoarte. Transmisia se face mai eficient, iar sistemul 4WD ofera cu 20 de procente mai multa putere rotilor din spare decat la modelul precedent atunci cand suprafata de drum este cu probleme.

Cu toate ca modelul are caracteristici exterioare bine lucrate si chiar un aspect agresiv, la un studiu calitativ efectuat in America, noul CR-V a iesit sifonat. O mare parte din cei intervievati l-au considerat batranicios si depasit. Parerea europenilor o vom afla atunci cand Honda CR-V isi va face lansarea la sfarsitul lunii, la Paris sau in ianuarie 2007 cand va aparea in showroomuri.