Grupul a precizat ca se asteapta sa inregistreze progrese in Europa in a doua jumatate a anului, pe fondul cererii pentru o versiune a modelului Peugeot 207 lansata recent si a modelului Citroen C4 Picasso, precum si a versiunii de dimensiuni mai mari a modelului Grand C4 Picasso.

Vanzarile vor creste si pe fondul lansarii modelelor Peugeot 4007, Citroen C-Crosser 4x4 si Peugeot 308, precum si de versiunea station wagon a Peugeot 207, conform NewsIn.

Din numarul de automobile vandute in prima jumatate a anului, 764.000 au fost sub marca Citroen iar un milion au fost sub brandul Peugeot. In Europa occidentala, vanzarile PSA au scazut pana la 1.234.000 automobile, insa inmatricularile au cunoscut o crestere de 0,9%, pana la 1.277.000 unitati.

Citeste si:

"Intr-un mediu de afaceri dificil, cota de piata a grupului in Europa a crescut pana la 14,2%", reiese din comunicat, fata de cota de piata de 14% inregistrata in prima jumatate a anului 2006 si 13,7% in a doua jumatate a anului 2006.

Din comunicat reiese ca piata europeana a scazut cu 0,8% intr-o perioada in care euro s-a apreciat fata de yen, reducand astfel pretul automobilelor japoneze, concurenta fiind foarte agresiva.

Noul director executiv al PSA, Christian Streiff, care doreste sa reduca costurile si sa lanseze 41 modele noi pana in 2010, a declarat in mai ca doreste sa recastige cota de piata pierduta in Europa occidentala, unde controla odata 15,5% din piata, fiind intrecut doar de gigantul Volkswagen AG.