„Cu performante unice pana in prezent, cea de-a sasea generatie a modelului Golf face trecerea la sistemul de injectie Common-Rail pentru motoarele diesel, iar sistemele TSI si DSG reduc consumul de carburant pana la 28 de procente“, a precizat, Matei Albulescu, brand manager Volkswagen Romania.

Noul Golf va avea motoare TDI Common-Rail. Vor fi disponibile propulsoare TDI cu o putere cuprinsa intre 90 CP si 170 CP.

La lansarea pe piata din Romania, Volkswagen va comercializa modelul Golf cu doua propulsoare TDI de 2,0 litri, care vor dezvolta 110 CP si 140 CP.

Motor diesel de 110 CP consuma 4,5 litri de carburant, ceea ce inseamna o reducere a consumului cu 0,6 litri.

Versiunea de 140 CP are nevoie de numai 4,9 litri de motorina la 100 kilometri (129 g/km CO2), ceea ce inseamna tot o scadere cu 0,6 litri.

Citeste si:

Gama propulsoarelor pe benzina disponibile la momentul lansarii pe piata romaneasca va include patru variante, 80 CP, 102 CP, 122 CP si 160 CP. Incepand cu o putere de 122 CP vor fi disponibile si motoare TSI cu supraalimentare cu compresor si / sau turbocompresor.

Motorizarea de baza, cu 80 CP inregistreaza un consum de 6,4 litri benzina la 100 km (149 g/km CO2), ceea ce inseamna o scadere cu 0,5 litri in comparatie cu modelul anterior.

Noul Golf 1.4 TSI 122 CP consuma 6,2 litri (144 g/km CO2), ceea ce inseamna o reducere a consumului de 0,1 litri.

Noua versiune de top, de 160 CP, a propulsorului 1.4 TSI consuma 6,3 litri. In comparatie cu propulsorul FSI, de 150 CP, care a fost inlocuit, consumul motorului TSI de 160 CP a scazut chiar cu 1,6 litri.

VW Golf este autoturismul care s-a bucurat de cel mai mare succes in Europa, cu peste 26 de milioane de unitati comercializate.