Noua versiune FR a modelului Ibiza are un propulsor 1.4 TSI de 150 CP cu dubla supraalimentare, ce respecta normele EURO5.

Motorul Ibiza FR este dotat cu o cutie de viteze DSG in sapte trepte cu padele pe volan. La fel ca in cazul versiunii CUPRA, cutia de viteze utilizeaza un sofware cu setare mai sportiva decat in cazul motorului 1.6 litri din gama Noua Ibiza.

Sistemul electronic de autoblocare XDS este disponibil in versiunea de serie a ambelor modele, imbunatatind performantele autovehiculului in conditiile pierderii tractiunii, prin franarea rotii care pierde aderenta.

Elemente suplimentare atractive ale designului exterior ale modelului FR sunt reprezentate de oglinzile exterioare de culoare argintie, de jantele cu design specific de 17 toli sau de teava dubla de esapament.

In echiparea de serie, noul model produs de Seat include si ESP, TCS + EBA, ABS, sistem de asistenta la pornirea in rampa, avertizare pentru scaderea presiunii pneurilor, airbaguri pentru sofer si pasager, airbag cap-torace, computer de bord, climatronic, radio CD cu MP3 + 6 difuzoare + iesire Aux-in, suspensii sport si proiectoare de ceata cu lumina adaptiva de viraj, alaturi de alte elemente.

Leon Cupra se prezinta cu o garda mai joasa la sol in comparatie cu versiunea de baza a modelului León, conferind un aspect si o nota apropiate unei masini de raliu.

Noul Leon Cupra 2009 este echipat cu puternicul propulsor 2.0 TSI care dezvolta 240 de CP si respecta norma de poluare EU-5. Viteza maxima este de 247 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h necesita 6,4 secunde. Consumul mediu de carburant in regim combinat este de 8.3 litri la 100 km.

Noul Seat Leon Cupra are in versiunea de serie, sistemul XDS, ABS si TCS, ESP cu sistem de franare de urgenta EBA, avertizare pentru scaderea presiunii pneurilor, airbag pentru sofer si pasager, airbag lateral si cortina, climatronic, proiectoare de ceata cu lumina adaptiva de viraj, computer de bord, tempomat, suspensii sport si radio CD + MP3 + 8 difuzoare + iesire Aux-in.