Denumire job: Director Vanzari - Marketing(Pharma).

Nivel cariera: Pentru cei care isi doresc un job ca Director Vanzari - Marketing in sectorul farmaceutic nivelul de experienta solicitat de majoritatea companiilor este de peste 3 ani.

Salariu: Salariul de pornire este in general de 1.000 de euro dar poate depasi cu usurinta 1.500 de euro. Valoarea sa variaza insa de la o companie la alta in functie de numarul de salariati sau de responsabilitatile atribuite unui Director Vanzari - Marketing

Studiile superioare de specialitate sunt obligatorii. In general candidatii pentru pozitia de Director Vanzari - Marketing au absolvit facultatea de Medicina sau Farmacie.

Companiile solicita ca un candidat pentru aceasta pozitie sa posede cunostinte solide de marketing dar si o buna intelegere a pietei farmaceutice din Romania, sa aiba abilitati excelente de comunicare si organizare, coordonare, orientare spre rezultat, rezistenta la stres, munca in echipa, dar si o atitudine pozitiva. De asemenea, experienta pe un post similar de minim 2 ani este obligatorie.

Candidatul trebuie sa detina cunostinte operare PC si sa cunoasca la nivel avansat cel putin o limba straina, limba engleza fiind cea mai solicitata de majoritatea companiilor.

Beneficii extrasalariale: Pachetul de beneficii extrasalariale oferit de companii include bonusuri (pe langa salariul fix) dar si masina de serviciu.

Citeste si:

Alte beneficii: Printre beneficiile oferite de companii se numara de asemenea si decontarea cheltuielilor de transport, telefon de serviciu dar si notebook.

Parcurs profesional: Oportunitatile de promovare pentru un Director Vanzari - Marketing exista atat in companiile mici cat si in cele mari. Printre principalele responsabilitati ale unui Director Vanzari - Marketing se numara: coordonarea, organizarea, controlarea si verificarea activitatii echipei de vanzari din zona alocata in vederea indeplinirii obiectivelor comerciale ale companiei, intreprinderea de activitati de natura comerciala care sa conduca la cresterea vanzarilor pe segmentul farmacii in zona alocata, urmareste si verifica incheierea contractelor comerciale pe zona alocata urmarind derularea lor in conditiile stabilite, analizeaza volumul vanzarilor pe luna anterioara si propune solutii (oferte speciale, derogari, discount-uri in anumite conditii) in vederea cresterii vanzarilor.

De asemenea, un bun Director Vanzari – Marketing trebuie sa raspunda de formarea si motivarea echipei de reprezentanti de vanzari pe segmentul farmacii dar si de realizarea targetului de vanzari si incasari pe zona alocata, de catre echipa din subordine.

Avantaje: Mai mult decat in cazul altor job-uri, un Director Vanzari – Marketing in Pharma are posibilitatea sa dezvolte o cariera in acest domeniu, sa obtina castiguri suplimentare importante in acord cu munca depusa.

Dezavantaje: Unul din principalele dezavantaje ale acestui job il reprezinta deplasarile continue in orasele din tara, pentru incheierea contractelor.

Companii de recrutare: www.ejobs.ro