Noul sef al lantului de hipermarketuri a preluat functia pe data de 15 aprilie anul curent. Jacobo Caller Celestino (foto) urmeaza sa ocupe pozitia de director general in cadrul filialei retailerului francez din Rusia.

Schimbarea manageriala este justificata de catre conducerea grupului ca fiind o evolutie fireasca in ierarhia companiei, in conditiile bunelor rezultate obtinute de catre Celestino in Romania.

Inainte de a fi desemnat noul sef al Carrefour Romania, Lespagnol a ocupat functia de director exploatare hipermarketuri Carrefour Spania, potrivit datelor emise de companie.

Lespagnol este licentiat in studii economice comerciale si a ocupat diverse functii executive in cadrul filialei spaniole a retailerului francez, urcand in ierarhia companiei ca director regional, director comercial si director exploatare hipermarketuri.

Initial, operatiunile romanesti ale retailerului francez au fost conduse, din 2001 pana in 2006, de catre Francois Oliver. In prezent, Oliver coordoneaza, de pe aceeasi pozitie, activitatea celui mai mare retailer din tara, Metro Cash&Carry.

Citeste si:

Carrefour Romania a anuntat va deschide anul acesta sase hipermarketuri in tara printre care si cel din Suceava, inaugurat saptamana aceasta, restul fiind situate in orasele Arad, Oradea, Bucuresti (Vitantis), Iasi (al doilea) si unul in Pitesti. Compania a inceput deja campania de recrutare pentru magazinul din Vitantis.

Anul acesta, Carrefour Romania se va concentra pe promovarea si rebrandingul celor 21 de magazine Artima, preluate in toamna lui 2007, pe care le va redenumi Carrefour Express.

Compania a semnat deja un contract pentru deschiderea unui nou supermarket in complexul Colosseum Retail Park situat in nord-vestul Capitalei. Pana in prezent, Brasov este singurul oras in care retailerul Carrefour este prezent pe ambele segmente, super si hipermarket.

Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.