Echipa de resurse umane din cadrul sucursalei locale a Citi are ca scop realizarea unui parteneriat cu businessul, astfel incat angajatii sa beneficieze de suport pentru atingerea rezultatelor. "Obiectivele si prioritatile echipei HR sunt definite si in permanenta corelare, pe de o parte, cu cele de business si, pe de alta parte, cu opinia exprimata a angajatilor nostri despre calitatea mediului organizational si a managementului", spune Carmen Maftei (foto), directorul de resurse umane din cadrul Citibank Romania.

Citi si-a stabilit ca prioritati pe partea de resurse umare pregatirea profesionala a angajatilor, dezvoltarea accelerata a talentelor, implicarea angajatilor in crearea unui mediu de lucru motivant si asigurarea unui pachet de remuneratii si beneficii care sa permita bancii pastrarea avantajului competitiv pe piata locala.

"Meritocratia este una din principalele valori definitorii pentru strategia HR. Citi recunoaste si recompenseaza performanta, evaluand contributia angajatilor la obiectivele companiei printr-un sistem de management al performantei cu accent atat pe ce s-a obtinut cat si pe cum s-a obtinut", afirma Carmen Maftei.

Citi urmareste sa atraga in echipa sa atat angajati cu expertiza, cat si candidati fara experienta profesionala dar cu potential de dezvoltare. Banca are in prezent, pe plan local, 440 de angajati.

Citeste si:

"Un element cheie al profilului pentru un candidat Citi este atitudinea: practica a demonstrat ca bagajul de cunostinte se poate acumula si dezvolta cu ajutorul unui portofoliu de training adaptat la nevoia de business, in timp ce atitudinea este cea care face diferenta", explica directorul de resurse umane din cadrul Citi Romania.

In plus, Carmen Maftei mentioneaza ca Citi nu se limiteaza doar la cauta si aduce in banca persoane care sa corespunda cerintelor bancii, ci investeste si in pregatirea ulterioara a acestora. "Am pus intotdeauna accent pe dezvoltarea profesionala si personala a angajatilor fiind recunoscuti ca o scoala a bancherilor in Romania. Dezvoltam in permanenta un portofoliu de training adaptat la nevoia de business si nevoia de dezvoltare individuala, oferind angajatilor nostri programe de instruire atat pentru dezvoltarea abilitatilor personale cat si de acumulare a cunostintelor de specialitate. Am ales programe de pregatire sustinute atat de catre profesori Citi locali si regionali, cat si de catre companii de training externe", a adaugat ea.

Carmen Maftei, 31 de ani, s-a angajat in Citi in iulie 2005 ca si HR Operations Specialist, in iulie 2006 a devenit Compensation & Benefits Ananlyst, a fost promovata in august 2007 la pozitia de Compensation & Benefits Manager, iar in august 2009 a fost numita Director Resurse Umane Citibank Europe pls, Dublin, Sucursala Romania. Ea a absolvit Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din cadrul universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi si, ulterior, a parcurs un program de master in Managementul Resurselor Umane in cadrul acestei facultati.