Dan Oprescu (foto), 45 de ani, are peste 17 ani de experienta in piata bunurilor de larg consum. Oprescu si-a inceput cariera in 1993, la The Nielsen Company, inainte de a veni la Unilever, in 1998, cand a preluat rolul de a asigura managementul marcilor de ingrijire a locuintei si ingrijire personala.
In perioada 2000-2002 a lucrat pentru Unilever in Praga, detinand pozitii de dezvoltare de brand pentru produse de ingrijire a corpului si produse de ingrijire orala.
In anul 2002, Dan Oprescu s-a alaturat companiei Japan Tobacco Intl Romania, in functia de portfolio, brand and trade strategy director si a devenit membru in board in iunie 2005. In ultimii 3 ani, a condus divizia consumer, marketing si research&development a companiei Hochland Romania si Polonia.
Dan Oprescu a absolvit unele dintre cele mai importante scoli de business din lume: London Business School – absolvita in 1999; MCE – absolvita in 2003, IMD International Elvetia – una dintre cele mai importante scoli de business din lume pentru cei aflati in pozitii de conducere executiva, absolvita in 2004; INSEAD – absolvita in 2005.
Unilever este prezent in Romania din anul 1995, valoarea investitiilor realizate ridicandu-se la aproximativ 125 mil. euro.
Unilever este reprezentat pe piata romaneasca de catre doua companii: Unilever South Central Europe - care coordoneaza din Bucuresti operatiunile de marketing si vanzari in Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova si Kosovo - si Unilever Romania, compania care gestioneaza operatiunile de productie desfasurate pe platforma industriala de la Ploiesti.
Unilever South Central Europe angajeaza in intreaga regiune 650 de oameni, dintre care 600 de angajati in Romania. Din cei 600 de angajati din Romania, 335 lucreaza pe platforma din Ploiesti.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: