Vor continua sa creasca vanzarile de marfuri (plus 30%), precum si volumul comenzilor adresate furnizorilor de marfuri (plus 36%). Nivelul stocurilor de marfuri se va mentine la acelasi nivel cu cel necesar desfasurarii activitatii de comert cu amanuntul.
In trimestrul intai, aprovizionarea cu marfuri se va face in principal de la furnizorii interni (plus 35%), iar importurile vor inregistra o crestere de 15%. Angajatorii prognozeaza pentru urmatoarele trei luni o tendinta usoara de crestere a numarului de salariati din sector (plus 9%).
INS estimeaza ca preturile de vanzare cu amanuntul va creste (cu un sold conjunctural de 40%), iar ritmul de crestere nu va fi la fel de accelerat ca pana acum. 91% dintre cei chestionati considera ca in primul trimestru al acestui an activitatea de marketing se va face in cea mai mare parte prin forte proprii, in timp ce numai 5% vor apela la specialisti de la firme specializate, iar 3% vor apela la Camera de Comert si Industrie. Un procent de 32% dintre repondenti vor cheltui mai mult pentru publicitate, 28% dintre acestia vor aloca sume mai mari pentru informatizare, iar 11% opteaza pentru cheltuieli pentru cercetare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: