Compania se asteapta ca in primul an de prezenta pe piata din Bucuresti, magazinul sa inregistreze vanzari de 0,6 milioane de euro.

„Ne asteptam ca in primul an circa 2.000 de clienti sa ne treaca pragul. Estimam ca pana la finalul anului magazinul din capitala sa inregistreze vanzari de 600.000 de euro, cu pana la 160% mai mari decat intr-un alt magazin deschis in tara”, a declarat pentru wall-street.roEmil Tuica – directorul si administratorul magazinului Diego din cartierul Militari.

Pentru noul magazin deschis in Bucuresti lucreaza in prezent 12 angajati.

Reprezentantul magazinului din Bucuresti a precizat ca reteaua este intr-o continua expansiune pe plan local urmand ca in acest an sa mai deschida pana la 7 noi magazine.

„Reteaua se va dezvolta exponential. (...) Planuim sa deschidem in acest an intre 5-7 magazine, urmatoarele doua urmand a fi inaugurate in Ploiesti si in Pitesti. Anul viitor ne-am propus sa mai deschidem un magazin in Capitala, vizand cu precadere zona de est a orasului – posibil cartierul Titan sau Pipera”, a mai spus seful magazinului din Bucuresti.

Tuica a subliniat ca isi propune ca in urmatorii ani lantul de magazine isi propune sa sa isi extinda activitatea si catre zona Dobrogei, unde va inaugura o unitate in 2015, la Constanta.

Potrivit administratorului magazinului din Capitala, locatia cu cele mai mari vanzari in 2012 a fost cea din judetul Cluj. El nu a oferit detalii legate de vanzarile grupului la nivelul anului 2012, dar a precizat ca a existat o evolutie de 9% a business-ului.

Compania comercializeaza pe piata locala podele laminate, covoare, mocheta, pardoseala PVC, perdele si galerii, textile interioare dar si tapet.

Citeste si:

Pe plan local, reteaua Diego numara 25 magazine in orasele Alba Iulia, Alexandria, Arad, Baia Mare, Bistrita, Brasov, Bucuresti, Carei, Cluj Napoca, Dej, Deva, Gheorgheni, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Oradea, Ramnicu Valcea, Reghin, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Targu Mures, Targu Secuiesc si Zalau.

Potrivit reprezentantului Diego, magazinul cu cea mai mare suprafata deschis in Romania este cel din Brasov (800mp), urmat de cel din Bucuresti, care se intinde pe 600mp.

Pentru Diego lucreaza circa 120 de angajati in Romania.

Reteaua comerciala Diego joaca un rol important pe piata comertului cu podele laminate, covoare, pardoseli PVC, perdele si accesoriile acestora din Bazinul Carpatic, operand sub un regim de franciza pe pietele din Ungaria, Romania si Slovacia.

Cifra de afaceri totala a lantului de magazine Diego se ridica la peste 50 milioane euro, unde opereaza in peste 125 de magazine.

Compania si-a propus ca in acest an sa depaseasca pragul de 140 de unitati pe cele trei piete pe care activeaza.

Diego si-a inceput activitatea in 1992 cu comert cu amanuntul si furnizarea de covoare si mochete pentru expozitii, iar dupa scurt timp ne-am extins activitatea cu aprovizionarea continua a micilor comercianti din provincie.

Pe piata locala, principalul concurent al Diego este lantul de magazine Proges.